اهای مخاطب تموم حرفامدیگه هیچوقت، هیچ جاییهیچ روزی ، هیچ موقعینمیبینمت ، دیگه اونچشای قشنگتو هیچوقتنمیبینم :/میگن : زمین گرده از هرکیفرارکنی بازم بهش میرسی !! hehاما من اینطور فک نمیکنم !! ههباید عشقمو با قلبم خاک کنم ‡تو قبرستونی که میدونم هیچ پنجشنبه ایرهگذری بهش سر نمیزنه !!!!!خیلییی سخته : (( مخاطب داره . مخاطبی که هرگز این حرف دلو نمیفهمه !! : тαɢƨ✌️هــــــــــــــ ๏_๏ــــــــــ✌ ♥♥ QUITE GIRL ♥♥ دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی ...
ما را در سایت دنیای قر و قاطی پاتی یه دخی بهمنی دنبال میکنید
برچسب: های مخاطب خاص من, نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 19:46